تبلیغات بصری (Display Advertising)

در درس بازاریابی اینترنتی در دوره BLS انجمن فارغ التحصیلان

با این روش کم و بیش آشنا هستیم.
در تبلیغات بصری، بنر یا عکسی با محتوای تبلیغاتی شرکت شما، در وبلاگ یا وب سایت پربازدید (و ترجیحا مرتبط) دیگری، به نمایش گذاشته میشود.

این روش، میتواند به طرز مطلوبی سطح آگاهی مخاطب را نسبت به شما، بالا ببرد.
بسته به اهدافتان می توانید یا به طور کلی برند خود را معرفی کنید و یا برای مثال برای کمپین نوروزیتان مخاطب جذب کنید.

و در بازاریابی اینترنتی از این روش برای زدن بنر در سایت استفاده می شود.

درس بازاریابی اینترنتی د ردوره BLS انجمن فارغ التحصیلان